Diferenta dintre MARKETING, TELEMARKETING, ADVERTISING etc.
 1. Vezi un tip superb la o petrecere. Te duci la el si ii spui: "Sunt foarte buna la pat". Asta e MARKETING.

 2. Vezi un tip superb la o petrecere. Una din prietenele tale se duce la el si, aratand spre tine, ii spune: "Este foarte buna la pat". Asta e ADVERTISING.

 3. Vezi un tip superb la o petrecere. Te duci la el si ii  ceri numarul de telefon. A doua zi il suni si ii spui: "Sunt foarte buna la pat". Asta e TELEMARKETING.

 4. Vezi un tip superb la o petrecere. Te ridici si iti  aranjezi rochia. Te indrepti spre el si ii torni o bautura. Spui: "Imi dai voie?" si te apleci usor sa-I  indrepti cravata, lipindu-ti pieptul de bratul sau. Apoi il  privesti dulce si spui: "Apropo, sunt foarte buna la  pat". Asta e PUBLIC RELATIONS.

 5. Vezi un tip superb la o petrecere. Se ridica, vine la  tine si iti spune: "Am auzit ca esti foarte buna la  pat". Asta e BRAND RECOGNITION.

6. Vezi un tip superb la o petrecere. Il convingi  sa mearga acasa cu  una dintre cele mai bune prietene ale tale. Asta e SALES  REPRESENTATIVE.

7. Tipa nu se descurca singura, si te suna sa mergi si tu  la el acasa. Asta este TECHNICAL SUPPORT.

8. Te indrepti spre o petrecere unde stii ca vor fi niste  tipi superbi. Totusi, gandul ca in casele pe langa care  treci sunt o multime de alti tipi superbi pe care ai vrea  sa-i cunosti te innebuneste, asa ca te urci pe cel mai  apropiat acoperis si strigi: "Sunt foarte buna la  pat". Asta e SPAM.

0 Response to

Trimiteți un comentariu